torsdag 6. november 2008

Bestilling i siste liten

Jeg var innom planteliste.net. Det sto ingenting der om at han ikke sender nå. Derfor sendte jeg en bestilling... for det er sånt som jeg virkelig trenger, som han hadde på tilbud, og som han ikke hadde markert som utsolgt!! altså... bunndekkere og sånt til de nye bedene nemlig. Hvem har vel tid til å vente med sånt da? for eksempel til våren når jeg slipper å hakke meg gjennom frossen jord for å få plantet. Nei, dette er lurt å bestille nå, for til våren er det så mye annet som skal i jorden.
Dette har jeg bestilt (har ikke fått bekreftet enda):
2 stk Brunnera Mr. Morse- 3 stk Epimedium versicolor- 1 stk Helleborus 'Double Queen'- 2 stk Leptinella potentillina- 1 stk Lilium langkongense- 1 stk sanguinaria canadensis

En annen ting som gjør at jeg nå synes det er så greit å tenke på nye planter, er at jeg ikke har en eneste en som står på vent for å bli plantet. ALT er plantet, alle potter er tømt :D Det er ubeskrivelig deilig, og jeg står stadig i vinduene eller i hagen og beundrer plantene i de nye bedene. Jeg gleder meg veldig til neste sesong når det vokser mer til, og bakhagen vil se mer ut som en hage, og ikke en byggeplass...


1 kommentar:

Villrose sa...

INGEN planter på vent?!? Ja, da skjønner jeg jo at du virkelig trenger dem, og at det haster....

(Kjekke planter, alle sammen)