fredag 19. september 2008

Britisk inspirasjon

Var innom Narvesen på hjørnet av Continental i dag (de har et uovertruffet utvalg av hageblader; bare så dere er advart), og fikk med meg disse bladene:
The English Garden
Gardens Ilustrated
De har reddet dagen min i dag! Jeg synes det siste bladet er best, og har veldig lyst til å abonnere på dette. Bildene, temavalget, plantene, ja til og med reklamen er perfekt!
Og så bruker de mitt favorittutrykk om gartner/hagebruker: Plantsman; det ordet bringer bare gode assosiasjoner hos meg. Tenk så herlig å bli kalt det da... plantswoman... ja det føles helt riktig!

3 kommentarer:

fru Sandeggen sa...

Kjekt med litt ordentlig lesestoff ;)
Jeg har gitt opp å mase etter de gode bladene, finner knapt Gardener's World her...
Så nå abonnerer jeg på Gardens Illustrated og slipper å halse til kiosken og være gnagsår.

Lin sa...

Gnagsår eller ei, jeg elsker britiske og franske hageblader. Er ikke så glad i dem som også beskriver interiør. Jeg liker både Gardeners world samt Gardens Illustradet. Jeg er BBC fan på min hals og spiser alt de produserer stort sett! Jeg er også intressert i abonnement. Har lenge forsøkt et annet blad (om noe helt annet) uten hell, så post gjerne erfaringer rundt suksessfulle abonnement her!

Soleien sa...

Abonnement er ført opp på juleønskelisten her. Selv om jeg kan få tak i det, så er det veldig greit med slik post en kan glede seg litt ekstra til;) Litt billigere blir det kanskje også? nå bare lukker jeg øynene og betaler... det er det jo også verdt!