torsdag 11. september 2008

Jippi! Hagevær i helgen

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/helg.html

Jeg tester linker - men hvordan kan jeg forkorte denne her tro?



Yr melder sol og opphold, og jeg bør ha god tid i helgen, så da blir det haging på meg! Dvs skruing og banking av nye bedkanter.



Dagens bilde er av New Dawn. Denne rosen er plantet på et sted i hagen som i et par år har vært nærmest utilgjengelig. I år har jeg fått fikset opp i den delen av hagen, så endelig har jeg fått glede av blomstringen:). Den står sammen med en fylt, hvit nyseryllik, Achillea ptarmica 'The Pearl', som var en av de første staudene jeg sådde selv. De to passer i alle fall fint sammen.

4 kommentarer:

Therese sa...

Hei søstersen
for å forkorte linker så skriver du det ordet du ønsker skal inneholde linken, markerer ordet og trykker på lenke-ikonet.. Der skriver du inn lenken ;)
Therese

Soleien sa...

Aha! Har visst litt å lære ja...

Rekkehuset sa...

Mye nytt å lære ja...den der har jeg også funnet ut av, men jeg oppdager stadig nye ting jeg må knote med..

Therese sa...

Neste blir vel smiliesene... ;) Der kan jeg også hjelpe deg :)